poniedziałek, 2 czerwca 2014

Narzuta szydełkowa

narzuta
 Kolory na zdjęciu mi nie wyszły pomimo usilnych starań. Całość jest bardziej fioletowa. Wzór to kwiaty afgańskie.
Narzuta waży 2,5 kg. Robiłam ją szydełkiem 2,9 tulip z nici 300metry na 100 gr. Nici akrylowe i z domieszką wełny. Cała narzuta ma około 1,6 na 2 metry i jest robione dość ścisło, żeby zapobiec rozciąganiu w czasie użytkowania. Mam nadzieję, że nowym właścicielom posłuży choć kilka lat.

narzuta

narzuta
 Robiłam ją w ciągu miesiąca.
narzuta

10 komentarzy:

  1. Rewelacja. Super narzuta, piękne kolory i układ z kwiatów afrykańskich idealny. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, kolory też fajnie wyglądają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No super wygląda;)
    Pięknie wszystko gra .
    Podziwiam,bo włożyłaś w nią kawał roboty;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Przepiękna narzuta. Wspaniałe kolory i wzory.
    Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna narzuta!!!Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wykończyłaś brzegi, śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNA! W takim układzie kolorystycznym prezentuje się bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Narzuta jest piekna . Czy posiada Pani schemat ??? Chetnie sobie tez by zrobila . Pozdrawiam Jolanta

    OdpowiedzUsuń