czwartek, 31 stycznia 2013

Biała bluzka



 Lekko kremowy sweterek powstał dość szybko. Część robiona na drutach jest z potrójnej nitki, druty nr 7. Praca szła dość sprawnie. Resztę dorobiłam szydełkiem nr 4 z podwójnej nitki, której jedna nić jest w części robionej drutami. Całość prasowałam po lewej stronie, dzięki czemu zyskała wiotkość. Nici to akryl i trochę wełny.


 Bluzka jest lekko taliowana, spuściłam kilka oczek od pachy do talii, a następnie przybrałam, w części szydełkowej też na bokach dodawałam motywy. Dzięki temu bluzka ładnie leży.







7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie połączyłaś dwie techniki :)) Bluzka wygląda świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;) Fajne połączenie drutów z szydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna bluzeczka:)))Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna bluzeczka :-)
    Pięknie połączyłaś druty z szydełkiem :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam łączenie drutów z szydełkiem, fajnie Ci wyszła,
    piękna-pa

    OdpowiedzUsuń