sobota, 15 lutego 2014

Bukiet z szydełkowych kwiatów

 Ten element poznaje pewnie większość szydełkujących. To szpulka po niciach koral, co widać na nalepce.
bukiet ślubny
 Tu widać coś szydełkowego i proszę bez brzydkich skojarzeń. Za chwilę zobaczycie co zrobiłam z tych rzeczy.

 Połączyłam je z bukietem. Zainspirowana kwiatami z tej strony zrobiłam własny bukiet. Kwiaty to już moja inspiracja, nie są identyczne jak te z filmików. Czasem ich ostateczny wygląd mnie nieco zaskoczył. Ten czerwony przypomina mi gwiazdę betlejemską. W kieliszku widać druciki. Najżmudniejsze było uformowanie bukietu.

bukiet żlubny
 Pomarańczowe są trójwarstwowe, w środku mają perełkę szklaną. Pozostałym dałam różne guziki, które nie wiadomo po co zbieram od lat. Kwiatki robiłam z nici bawełnianej szydełkiem tulip 1,25 bardzo ścisło. Nieco je usztywniłam klejem wikol.

bukiet ślubny
 Jeśli chcesz czytać dalej zapraszam.

bukiet ślubny
 Kwiatki są umocowane na drucie florystycznym, który pani w kwiaciarni mi przywiozła, jak ją poprosiłam o to.
 Teraz cały bukiet.
bukiet ślubny
 Myślę, że jak na pierwszą tego typu pracę wyszedł nieźle.
bukiet do śluby

8 komentarzy:

  1. I'm really impressed with your writing skills and also with the layout on your weblog.

    Is this a paid theme or did you modify it yourself?
    Anyway keep up the excellent quality writing,
    it's rare to see a great blog like this one these days.


    My homepage ... Cosmetic surgery Dallas Texas

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny na żywo prezentuje sie jeszcze lepiej,

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny bukiet :-) Rewelacyjny pomysł i wykonanie. Cudo!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się,to jest cudeńko;))
    Ja widzę taki bukiet w bieli, byłby piekny i oryginalny na ślub;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny bukiet!!!Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł :) mam gdzieś te szpulki, wiedziąłm, że kiedyś wpadnę na jakieś fajne wykorzystanie :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuuuuuuuuudowne!!!! Gratuluję pomysłu i wykonania:)

    Pozdrawiam
    wloczkowefikumiku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń