czwartek, 16 września 2010

Szydełkowe szaliki

Na jesień wieczorkiem machnęłam sobie szaliczek. Jest dość długi 2,5m niezbyt szeroki i świetnie majta się przy chodzeniu.Robiłam go z nici akrylowych.

Moja córka też chciała to dostała niebieski z szydełkowymi frędzelkami. Szaliczki są tak wiotkie ponieważ je poprasowałam utraciły sztywność i są lejące, dzięki temu bardziej urokliwe, jak dla mnie. Zamieszczam schemat bo to bardzo wdzięczny wzór. Jeśli zamiast okienek zrobimy same słupki będzie cieplejszy , może też być szerszy, można ozdobne obrobienie dać z obu stron zrobić go na szerokość 30cm i mamy bardzo ciepły efektowny szal na zimę. To wykończenie widzę też jako dół sweterka, na pewno jeszcze wykorzystam ten wzór bo bardzo mi się podoba.



2 komentarze:

  1. bardzo fajne szaliczki :)
    wzorek jest rzeczywiście bardzo efektowny - wykorzystałam go przy kamizelce

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślałam też o tunice z takim dołem , w okolicy pasa jakieś elementy kwadratowe.

    OdpowiedzUsuń