piątek, 13 września 2013

Parasolka-wycena

To moja pierwsza parasolka na konstrukcji z solidnego parasola. Na całość poszło około 1200 metry nici grubości MAXI, czyli dwa motki. Motek robię około 6 godzin, łatwo policzyć ile czasu poświęciłam na jej produkcję. Schemat to część serwety, którą kiedyś robiłam. Dodam jeszcze, że średnica to 110 cm, długość druta 60 cm.


Ponieważ ostatnio często czytam o wycenie własnej twórczości, ja też to zrobię.
Należy kupić, zdobyć parasol do demolki. Chiński za 5 zł nie nadaje się, gnie się po rozłożeniu, druty nie wytrzymują ciężaru nici. Taki, który ma druty okrągłe jest dobry, CENA ok. 30 zł
Teraz nici, dwa motki Maxi to około 30 zł, ale można robić z innych.
Szukanie nici i parasola, to GODZINA czasu.
Demontaż parasola i przyszycie zrobionego to następna GODZINA.
Oczywiście musimy zrobić serwetę na parasolkę, w moim przypadku to 12 godzin.
Teraz każdy sam niech wyliczy, ile kosztuje parasolka.

10 komentarzy:

  1. Cudeńko:)Nigdy takiego cudeńka nie stworzę,dlatego tym bardziej chylę czoła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Uwielbiam szydełkowe parasolki :-) A Twoja jest cudowna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja:) Jestem pełna podziwu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jakie to cudne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kosztuje moim zdaniem 300zl bo wiem ile pracy trzeba w to wlozyc...dziewczyno sprzedawaj te prace za 80 euro...piekna robota,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem mocno jednojęzyczna i niemarketingowa,przydałby mi się menadżer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu sprzedawaj ...dasz rade bez nikogo
      http://pl.dawanda.com/category/218-Akcesoria-Chusty-i-szale

      Usuń
  7. Przepiękny wzór:)Czapki z głów za wykonanie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie doliczyłaś czasu poświęconego na wykonanie zdjęcia z obróbką, opisu i wstawienia do sklepu internetowego, bo to też zajmuje czas ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja. Nalerzałoby jeszcze doliczyć czas szukania i dopasowywania wzoru.

    OdpowiedzUsuń